Nowe sale konferencyjne w naszej firmie

 

Nasz hotel, choć był hotelem biznesowym, do tej pory nie posiadał zbyt dużego wyboru sal konferencyjnych. Były co prawda dwie sale, aczkolwiek raczej nie należały one do największych w mieście. Wreszcie prezes zdecydował się na rozbudowę, co przyniosło nam wymierne korzyści.

Wzrost zainteresowania organizacją konferencji

organizacja konferencji łódźOczywiście wymagało to od nas dostosowania się do nowej sytuacji. Ponieważ wcześniej nasze sale mieściły pięćdziesiąt osób, a teraz miały mieścić aż trzysta, poprosiliśmy prezesa od dodatkowych pracowników do naszego działu. Zgodził się bez wahania, przynosząc nam jednocześnie cały wykaz konferencji, które zostały bezpośrednio u niego zamówione. Wiedząc, że mamy ręce pełne roboty, zabraliśmy się do pracy. Łódź była miastem, w którym dużo się działo, dlatego powoli zaczynaliśmy przyzwyczajać się do zwiększonej ilości konferencji w naszym hotelu. Od samego początku szło nam świetnie – uczestnicy każdego z konferencji byli zadowoleni z naszej pracy. Wiedzieliśmy o naszej pracy wszystko – każdy z nas miał doświadczenie z innych firm, co po połączeniu w jedno dawało naprawdę świetne rezultaty. Generalnie gdy w grę wchodziła organizacja konferencji Łódź była wymagającym miastem. Hoteli i centrów konferencyjnych było tutaj naprawdę sporo. My jednak zawsze stawialiśmy na najwyższą możliwą jakość, a dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu zapewnialiśmy usługi na poziomie, którego nie powstydziłby się nikt. Dlatego byliśmy jedną z najchętniej wybieranych firm, a prezes był z nas bardzo zadowolony. Przekładało się to oczywiście na wysokie premie i inne dodatki.

Praca nie była wcale męcząca, a za to dawała bardzo wiele satysfakcji. Nie wiem czy gdziekolwiek indziej odnalazłbym się tak dobrze, jak w tym hotelu, ale wiedziałem, że nie chcę stąd odchodzić. Na szczęście radziłem sobie naprawdę świetnie, dzięki czemu prezesowi również zależało na tym, bym pracował tutaj jak najdłużej.