Reklama z korzyściami

Zwykle jak chcemy się promować to na początku musimy być przygotowani na same straty. Koszty, dyskomfort który powoduje u pracowników, bądź zbyt duże jej rozmiary.

Reklama przynosi nam naprawdę wiele korzyści

one way visionSprawia to, że przedsiębiorcy zaczęli więcej inwestować w rynek internetowy i tak reklamować swoje produkty i usługi. Jednak jest jedna rzecz która sprawia, że marketing uliczny nadal dobrze się trzyma. Wielu ludzi jak tylko widzi stare banery w Poznaniu czy innym wielkim mieście, to od razu ma ochotę się odwrócić i pójść w drugą stronę. Często wiszą one przez wiele lat w jednym miejscy szpecąc krajobraz i budząc odrazę wśród przechodniów. W żadnym wypadku nie spełniając swojego zadania. Lepszym pomysłem może już się wydawać dobry roll up. Rozstawiony w odpowiednim miejscy nikomu nie przeszkadza, dobrze wygląda i można go zwinąć w każdym momencie, na przykład jak zacznie padać deszcz. Jednak jego duża wadą jest małą powierzchnia reklamowa na której nie da się umieścić zbyt wielu, dobrze widocznych informacji. Nie trafią one więc ci wielu klientów czyniąc z roll up’ów mało efektywną metodę promocji. Najbardziej efektywną formą reklamy miejskiej stała się w ostatnich latach folia One Way Vison. Pozwala ona nie tylko na wydruk o wręcz ogromnej powierzchni ale również jest bardzo odporna na zniszczenie i warunki atmosferyczne. Poza tym można nią okleić praktycznie każdą powierzchnie, więc bez problemu nośnikiem reklamy może stać się samochód, budynek czy kosz na śmieci. Te rzeczy najczęściej pojawiają się w mieście więc nie będzie problemu ze znalezieniem odpowiedniego miejsca.
Również jej zaletą jest to, że przepuszcza światło. Dzięki specjalnej peryferyzacji można przez nią patrzeć tylko w jedną stronę. Znaczy to, że osoba która widzi reklamę nie zobaczy co jest dalej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *